Google Discover (wcześniej Google Feed) to stworzony przez Google kanał z treścią, który w oparciu o zebrane informacje wyświetla użytkownikom dedykowane zasoby contentowe. Podczas gdy tradycyjne wyszukiwanie wymaga od użytkowników wprowadzenia zapytania, Google Discover przewiduje zachowanie użytkowników w celu wyświetlenia nowych i interesujących treści.
Dla kogo Google Discover?
Discover jest dostępny dla użytkowników mobilnych w aplikacji Google, urządzeniach z systemem Android i Google.com we wszystkich przeglądarkach mobilnych (po zalogowaniu się na konto Google). Oprócz dostarczania najnowszych wiadomości, Google Discover ma na celu umożliwienie użytkownikom „odkrywania” interesujących tematów. Mając nieograniczony dostęp do informacji, Google stara się filtrować i wyróżniać treści dla dryfującego użytkownika Internetu.
Jak odnieść sukces w Google Discover?
Google Discover różni się od klasycznych SERPów również pod względem budowania rankingów. Jeżeli chcesz odnieść sukces w Google Discover musisz zadbać o:
- Witryna Mobile Friendly,
- Treść wysokiej jakości dostarczająca wartość odbiorcą,
- Zdjęcia i infografiki wysokiej użyteczności,
Podsumowanie
Google Discover to jeden z elementów większej inicjatywy, która ma na celu postawienie nacisku na wyszukiwanie – z informacji błyskawicznych na zrozumienie bardziej skomplikowanych ścieżek użytkowników. Jeżeli chcesz przeczytać więcej o Google Discovery – sprawdź wpis “Jak odnieść sukces w Google Discovery” na searchenginejournal.com